fredag 4. september 2009

Klar for prins- og prinsesseball

I morgen er det prins- og prinsesseball hos tante. Det var ikke lett å bestemme seg for kjole. Min kjære venninne var redningen. Hun er min prinsesse!

Lånte dette nydelige antrekket av henne.


Da jeg skulle lete etter veske, lyste denne mot meg midt i samlingen av selskapsvesker.

En lilla veske jeg aldri har brukt! Endelig kom den til nytte!




Så til det viktigste, presangen. Gjett om jeg jublet da jeg kom inn på Ting i kveld. Jeg hadde så lyst å kjøpe alvevasen til Wiik og Walsøe, men hadde ikke forhørt meg på forhånd om de hadde den inne. Jeg vet at tante liker den. Da jeg kom inn i butikken lyste den mot meg! Stor lettelse. Nå skal jeg lage kake til min kjære tante, så skulle alt være klart.


1 kommentar:

  1. Den vasen er flott!! Og dets er det ut som du blir og...!! God helg,klem fra Anette:-)

    SvarSlett