onsdag 11. november 2009

Endelig tallerkenhylle til hytten!

Da vi var på hytten sist var planen å få malt litt i stuen. Men da vi fant frem spannene med panellakk oppdaget vi at blandingen var feil. Vi hadde fått 20% for lite hvitpigmenter. Heldigvis var de svært behjelpelige i malerbutikken, så vi har nå fått blandet i mer hvitt. Men det ble jo ikke til at vi fikk gjort noe med veggene da. Men jeg fikk malt og hengt opp en flott tallerkenhylle. Jeg har lett lenge etter en som kunne passe på hytten, og fant en på Askøy. Møbelbutikken på senteret skulle kvitte seg med en del hyttemøbler, og jeg fikk hyllen til en billig penge.













Hyllen passet perfekt til hjørneskapet, og ble ekstra fin med Green Gate serviset. Lyse vegger nå, så blir det en koselig spiseplass:)




Slik så hyllen ut før den ble malt. Sikkert Rørosrød, eller noe slikt...




6 kommentarer:

  1. Du og du så flott dte ble, og mase herlige greengate!!

    SvarSlett
  2. Heisann! Og takk for hilsen hos meg! Ja, enig.. William er ett utrolig fint og ikke så oppbrukt navn!! :-) KOmmer nok til å bli mer og mer poppis regner jeg med.. men da vet vi at vi var tidlig ute iallefall ;-D

    Kjempefin tallerkenhylle, og det gjorde jo ikke skam på den med det varke nydelige serviset !!! Jeg MÅ bare må overtalt mannen til å ønske seg dette til det forhåpentligvis bryluppet vi en gang skal ha :-)

    Koselig spisekrok :-)

    klem

    SvarSlett
  3. Så fin hylle, kjempe fin! Veldig dekorativt med GG i hyllene også...litt av en jobb foran dere, men kommer nok til å bli veldig fint!

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert! Tror eg skal sette Green Gate på ønskelisten til jul..... eller kanskje hytte ;)

    SvarSlett
  5. Hei, nydelige tallerkenhylle, den passet godt på veggen. Det blir mye arbeid å male veggene, men så blir det kjempeflott når dere er ferdige. Ser vi har hytte i samme fylke, din ligger nok litt lenger nord enn min. Ha en fin dag i morgen, klem fra Mona.

    SvarSlett